Thursday, December 29, 2016

DT Temporary Closing


Melonheadz DT is announcing it's closing.

If you have any questions, please email Nikki at:
melonheadzillustrating@gmail.com

All scheduled sponsorships will be honored and prizes given for the upcoming 2017 year.

19 comments:

  1. I am sorry to read this. If we entered the current challenge, should we remove our submissions? Please advise if you have a moment.

    I wish all of you a Happy New Year!

    ReplyDelete
  2. Oh I hate to here this. Will pray it is temporary and you will be back soon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oops! that should be "hear". That's what I get for trying to think in the morning!!

      Delete
  3. We at Paper Playful are very sorry to hear this. Hope you are up and running soon! Hugs, de

    ReplyDelete
  4. I'm personally a big fan of melonheadzfriends blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path
    clipping path service
    ghost mannequin

    ReplyDelete
  5. شركة تركيب طارد الحمام بالمدينة المنورة
    الحمام من الطيور الجميلة الذي يهواها الكثيرون ويرغب في تربيتها في أعلى المنازل والبعض الآخر يرغب في تربيتها بالشرفات فالجميع أحرار في اختيارهم، ولكن هذا لا يمنع من وجود بعض من الأشخاص الذين لا يرغبون في وقوف الحمام والطيور بوجه عام على نوافذهم أو الشرفات الخاصة بهم فهي تسبب لهم إزعاج وذعر كبير.
    فالحمام والطيور يتركوا أثر لفضلاتهم التي تتجمع عليها الحشرات وبالتالي يكون من السهل نقل الأمراض إلى الأفراد، وهذا ما لا يرغب فيه البعض من الناس ويجعلهم ينفرون من الحمام والطيور ويبحثون عن أفضل طرق لطرد الحمام بالمدينة المنورة.
    ولكن عزيزنا العميل لن يوجد أفضل من شركة تركيب طارد الحمام بالمدينة المنورة التي تعمل على توفير أنواع مختلفة ومتعددة من الطوارد يتم تركيبها على حسب رغبة العميل والمكان.

    ReplyDelete
  6. How spanking post you have shared with us . I'm glad to see your post, thanks . Clipping Path | Remove White Background | Product Photo Editing

    ReplyDelete
  7. I blog quite often and I seriously thank you for your information. Your article has really peaked my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new details about once a week. I opted in for your Feed kbc Lottery Winner 2020 List Today too.

    ReplyDelete
  8. Good one. I am really impressed with your writing talents and also with the layout on your weblog. Appreciate, Is this a paid subject matter or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one nowadays. Thank you event marketing and <a href="https://www.virtualedge.org/“>e gifting ideas</a>

    ReplyDelete
  9. Thanks mate. I am really impressed with your writing talents and also with the layout on your weblog. Appreciate, Is this a paid subject matter or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one nowadays. Thank you event marketing and best event planning books

    ReplyDelete

  10. شركة شراء اثاث مستعمل بالمدينة المنورة
    نحن نقوم بعمل شراء اثاث مستعمل بالمدينة المنورة لإعادة تدويره ثم بيعه مره أخرى بأسعار مناسبة ويمكنك مشاهدة القطع المعروضة وإختيار المناسب لك كما لدينا خدمة التوصيل إلى المنزل في حالة شراء الأثاث لنعطي العميل ضمان على الأثاث والمفروشات والمطابخ والأجهزة الكهربائية كما نحرص على عمل عروض فلا تنسى أن تسأل عن الخصم المتاح .

    ______________
    تركيب غرف نوم بالمدينة المنورة

    تركيب غرف نوم بالمدينة المنورة يتم بناء عن اختيارك ويعتمد على ما تحتاجه على أيدي عمالة تتوفر بها مواصفات قادرة على توفيق القطع دون مشكلة مع القدرة على التعامل بمعدات حديثة وقدرتهم على التعامل مع التفاصيل الصغيرة كما يتم إنجاز العمل بسرعة فلا تستغرق عملية التركيب سوى وقت محدود وإذا ما توافرت تلك الخصائص إذاً يمكنك إختيارنا دون قلق .

    ______________
    شركة تنظيف مكيفات بالمدينة المنورة
    تعتني شركة تنظيف مكيفات بالمدينة المنورة بنظافة المكيف بطريقة متخصصة للمكيفات المركزية وإسبليت والشباك والتعامل مع المشكلات التي يمكن أن تواجهك والتصرف معها مع التحقق من مستوى الفيريون قبل البدء بتنظيفه لكي لا يؤثر في الكفاءة للمكيف والتحقق من سلامة المواسير والفلاتر مع فريق عمل كفؤ لغسيل المكيفات بطريقة محترفة ودقيقة .

    ReplyDelete